рус укр eng

Головна  /   Організація корпоративних подорожей   /   Стратегії закупівель в управлінні корпоративними подорожами

Стратегії закупівель в управлінні корпоративними подорожами

Управління корпоративними діловими подорожами це одночасно управління як затратами, так і новими можливостями для бізнесу. Саме тому деякі провідні міжнародні компанії ставляться до затрат на бізнес подорожі як до інвестицій, маючи за ціль максимум віддачі від даних інвестицій, їх доходності (ROI). В результаті чого закупівля даних послуг має ряд унікальних особливостей.

  • Послуги з управління корпоративними подорожами «допомагають» робити бізнес, якщо це «правильні» послуги, в інакшому випадку ROI може бути від’ємним – саме тому необхідно бути особливо уважним при закупівлі даних послуг.
  • Менеджеру із закупівель необхідно врахувати думку великої кількості осіб, що впливають на прийняття рішення, в тому числі:
    • тісний зв'язок з HR через будь-які сервісні питання; питання політики, обмежень та питання безпеки співробітників під час відряджень;
    • тісний зв'язок з фінансовим відділом через будь-які питання відносно можливостей економії, оптимізації, регламенту, котрі мають фінансовий ефект.
  • найбільший ресурс оптимізації та економії знаходиться в середині Вашої компанії, однак Вам потрібен досвідчений партнер та сучасні технології управління подорожами для того, щоб даний ресурс реалізувати, тобто питання закупівлі перетворюється на завдання пошуку стратегічного партнера;
  • послуги, що пропонуються на ринку достатньо різноманітні і дане різноманіття важко формалізувати та важко ідентифікувати до моменту споживання послуг, відповідно достатньо важко (межує з неможливо) використовувати принцип порівняння двох яблук.

У презентації нижче Ви маєте змогу ознайомитись із деякими стратегіями та інструментами, котрі використовують успішні менеджери з закупівель, закупаючи послуги з організації бізнес подорожей. 

 
завантажити pdf

 Дана презентація була вперше продемонстрована 28 лютого 2011 року під час проведення заходу Travel Club, що був організований Американською Торгово-Промисловою Палатою.