рус укр eng

Головна  /   Про компанію

Про нас

Кожного дня – 24 години на добу, сім днів на тиждень, 365 днів на рік – команда Обрій Інк. наполегливо працює, турбуючись про подорожі наших корпоративних клієнтів – створюючи всі умови для комфорту Вашої подорожі, її безпеки та максимально вигідної вартості.

Компанія Обрій Інк. використовує багатолітній досвід (з 1995 року), передові технології, ноу-хау рішення, а також об’єднує високоефективну команду професіоналів. Все це дає нам можливість постійно вдосконалюватись та відповідати високим стандартам якості, яких очікують від нас наші Клієнти.

У 2001 році компанія «Обрій Інк» стала представником Америкен Экспресс Бизнес Тревел в Україні. Ця подія надала нам доступ до:

  • до 150-літнього  досвіду однієї з найбільших глобальних компаній з управління подорожами.
  • до міжнародної мережі офісів в більш ніж 140 країнах світу.
  • а також до системи цінностей  BlueBoxValues, які співробітники нашої компанії сповідують  більше ніж 10 років.

Для наших клієнтів це означає:

  • Висококласне обслуговування, співпраця з клієнтоорієнтованими та компетентними консультантами.
  • Оперативне та якісне надання необхідних послуг.
  • Прозоре ціноутворення та звітність про надані послуги.

Ключові факти про Обрій Інк.:

Персонал Більше ніж 50 профессіональних сертифікованих консультантів з бронювання. Середній термін роботи в компанії – більше п’яти років.

Оборот та приріст продаж Оборот продажів у 2012 році склав більше ніж 20 млн.долларів США. Більше ніж 35 000 виписаних авіа квитків.
Новий залучений бізнес ( впровадження нових клієнтів ) склав більш ніж 1 млн долларів США обороту

Нагороди Обрій Інк. регулярно входить до топ-10 продаж більшості провідних перевізників та готелів України. Нагорода <Лідер галузі> - золото національного бізнес-рейтингу серед великих підприємств у профілюючому КВЕД за підсумками 2012 року

Задоволеність клієнтів Показник задоволеності клієнтів Обрій Інк. в 2012 р. склав 94%, тобто 94% клієнтів оцінили свою задоволеність послугами на рівні «добре» чи «відмінно», показник лояльності клієнтів (Net Promoter Score) склав 91,5% - це частка респондентів, які відповіли, що схильні рекомендувати послуги Обрій Інк. (в опитуванні брали участь як координатори подорожей, так і часто подорожують співробітники)

З інформацією про емітента, а також фінансовими звітами компанії Обрій Інк. Ви можете ознайомитися зайшовши по посиланню.